رویدادها آرشیو خبر ها
برای آینده کریس باید منتظر بمانیم

برای آینده کریس باید منتظر بمانیم

مطمئنا برای هواداران یووه نیز همانند سران این باشگاه آگاهی از آینده ستاره پرتغالی شان مهم است و این گروه نیز در کنار مدیران بیانکونری منتظرند تا سرنوشت احتمالی مذاکرات روزهای آینده با نماینده رونالدو مشخص شود.

 

اما برای مطلع شدن از تصمیم کریس باید مدتی را منتظر بمانیم، چون ابتدا کریس باید با حذف از رقابت های یورو کنار بیاید و با شناخت این بازیکن بزرگ می توان چنین برداشت که این شکست مسئله راحت و آسانی برای او نخواهد بود، درمرحله بعد او باید در خصوص آینده اش تصمیم بگیرد، پس زمان دیگری نیز به مدت رسیدن به آرامش بعد از شکست اضافه خواهد شد، به ویژه که کریس برای تصمیم گیری های مهم مدتی را در محلی خاص و بدون مزاحمت های خبری پشت سر می گذارد و در پله بعدی او نیز همانند سایر فوتبالیست ها بعد از اتمام فصل بازی ها نیاز به استراحت داد و این زمان حداقل سه هفته ای طول خواهد کشید. بنابر این با وجود تداخل این سه مرحله نباید منتظر باشیم که رونالدو طی 48 ساعت آینده تصمیم خود را گرفته و علنی سازد. به ویژه که کسانی که او را به خوبی و از نزدیک می شناسند از جمله مندس و سران یووه به او اجازه خواهند داد تا عصانیت و خشم از حذف از یورو فروکش کند، رقابت هایی که به او فرصت رسیدن به رکورد دیگری را نیز می داد و حالا باید برای این رکورد مدتی منتظر بماند در کنار این مسئله باید به گفت و گوی کوتاه او با بازیکن بلژیک و و در ادامه رفتار او در پایان بازی نیز اشاره ای کرد. حرکتی که او برای بار دوم با بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش کرد نشان دهنده روحیه اوست. روحیه و خشمی که می تواند برای تصمیم گیری او برای آینده اش تاثیرگذار باشد و با شناختی که از این پرتغالی وجود دارد به سران و هواداران یووه تاکید می کند که داشتن یک قرارداد با رونالدو که یک سال دیگر اعتبار دارد هیچ تضمینی برای دیدن دوباره او با پیراهن یووه در فصل آینده نیست.

 

این در حالی ست که به نظر میرسد رونالدو برای ماندن در یووه دچار تردید شده، پاسخ او در هفته های گذشته در خصوص آینده نشان از عدم اطمینان کامل اش برای آینده بیانکونری اش خبر می داد، زمانی که گفت:

 

برای بهترین ها هر اتفاقی می تواند بیافتد.

 

این پاسخی بود که نشان می داد که کریس کم و بیش به مدت قرارداد باقی مانده اش با یووه اعتنایی ندارد. نتایج یووه در کنار نمایش های نه چندان خوب این فصل و البته موفق نشدن کریس به همراه یووه از جمله دلایلی ست که نزدیکان او و البته رسانه ها از وسوسه انگیز بودن پیشنهاداتی از جمله پیشنهاد پاری سن ژرمن نام می برند. به نظر میرسد که این تنها تیمی ست که می تواند شرایط حضور رونالدو را مهیا کند و هیچ نگرانی نیزاز سرمایه گذاری گسترده این خرید نداشته باشد.

 

هر چند که نام منچستریونایتد نیز مطرح میشود، باشگاهی که می تواند معامله با معاوضه او و پوگبا داشته باشد که چندان برای یوونتوسی ها ناخوشایند نیز نخواهد بود اما طرف انگلیسی برای این معامله اهمیت مالی چندان زیادی قائل نیست. بخش مالیاتی انگلیس و ایتالیا چندان تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند، یووه نمی خواهد ضرر مالی کند اما برای انگلیسی ها این مبادله برای دو سال 120 میلیون ناخالص هزینه در بر خواهد داشت چون می دانیم که توافق بر سر قرارداد این فوق ستاره غیر معمول است و با روش هاس معمول برای فوتبالیست های دیگر بسته نخواهد شد، و این هزینه در کنار این نکته که او در فصل آتی سی و هفته ساله خواهد شد به تیم انگلیسی این مسئله را تاکید می کند که مبادله او وبا پوگبا چندان سودآور نخواهد بود.

 

با تمام این اوصاف کریس بارها نشان داده که می تواند تصمیماتی خلاف آنچه که پیش بینی میشود را اخذ کند و همین مسئله به سران یووه این امید را می دهد که با آزاد گذاشتن او در زمان استراحت و تصمیم گیری می توانند بهترین راه ممکن برای مطلع شدن از آینده اش باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: